Tips ibu menyusu bayi pramatang, kini tiada masalah lagi

Mendapat anak pramatang adalah satu anugerah dari Allah, memerlukan penjagaan dan perhatian yang lebih kepada mereka. Ramai ibu yang mengalami masalah dan tak tahu bagaimana nak handle dan lebih-lebih lagi bagaimana nak menyusu bayi pramatang. Di bawah ada satu video yang boleh dijadikan panduan.

menyusu anak pramatang

Jom tengok video di bawah ini, perkongsian Puan Hidayah yang menyusu bayi pramatangnya. Semoga dapat membantu.



Saya ada seorang kawan yang mempunyai anak pramatang, anak pertama. Dia telah melahirkan anak diusia kandungan 32 minggu. Allahuakbar, anaknya berada di NICU selama beberapa bulan dan walaupun sukar ibu ini tetap nak menyusukan baby.

Terpaksa berulang alik ke hospital hanya kerana ingin anaknya cepat recover dengan memberi susu ibu. Memang sukar, kesian saya tengok kawan saya tu. Tapi semangat dia tak pudar sebab nak beri yang TERBAIK untuk anak tercinta. Ibu juga boleh amalkan Tips Pemakanan ibu yang menyusu supaya badan sihat dan susu lancar.

Tidak dinafikan menyusu anak pramatang amat mencabar. Saya mempunyai beberapa kenalan yang mempunyai anak pramatang. Mereka stress dan tak tahu nak buat apa dan bagaimana. Apa yang saya boleh bantu, saya suruh mereka relax, kerana stress hanya akan mengganggu pengeluaran susu ibu. Saya juga syorkan mereka mengambil set menyusu ini supaya badan ibu sihat dan membantu pengeluaran susu ibu.

Di luar sana ramai sangat ibu-ibu yang berjaya menyusukan bayi pramatang mereka. Kenapa?? Kerana mereka tahu caranya dan tahu apa yang perlu dibuat. Di bawah nanti saya akan selitkan satu video tentang kisah seorang ibu yang BERJAYA menyusukan bayi pra-matangnya. Supaya dapat memberi sedikit panduan. Apa yang dia buat? Nak tahu?

Puan Hidayah telah berjaya menyusukan bayi pramatangnya walaupun sukar, SEBAB dia tahu apa yang perlu dibuat jadi segalanya menjadi mudah!

Nak jadi macam Puan Hidayah?

Jika anda inginkan konsultasi tentang produk Shaklee dan lebih maklumat bolehlah menghubungi
Azie  0192106251 (Whatsapp/SMS)
vitasihat@gmail.com


Amaran: Jika anda membeli dengan saya, anda akan mendapat konsultasi PERCUMA seumur hidup anda ^_^ 

1 comments:

ummu khayla jual vitamin said...

Wah.. Perkongsian yang sangat menarik. Tq admin.. tips atasi masalah susu merundum.