Vitamin C dan Vitamin E Shaklee Bagus Untuk Kulit

Ramai sudah mengambil vitamin c dan vitamin e untuk kecantikkan kulit. Kalau kita lihat iklan-iklan di TV pasti produk-produk kecantikkan untuk kulit diberitahu mengandungi vitamin e dan c.

Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat..


kedua-dua vitamin ini adalah antioksidan yang membantu melindungi badan dan kulit dari radikal bebas. Ramai yang pada mulanya tak percaya betul ke gabungan vitamin E dan vitamin C memberi impak yang bagus untuk kulit termasuklah saya sendiri.



Saya pada mulanya mengambil set menyusu yang juga terkandung vitamin C, rasa ade perubahan pada kulit. Bukan saja pada kulit muka tapi keseluruhan kulit. Kemudian saya telah menambah vitamin E kerana vitamin E membantu dalam melindungi jantung. Rupanya kesan vitamin ini bukan sahaja bagus untuk kesejahteraan jantung tetapi bagus untuk kulit juga!

Vitamin E merupakan agen anti-penuaan di mana mampu mengurangkan parut, kedut, garis halus dan memulihkan tekstur kulit.

Apa itu vitamin C?
Boleh baca di sini > Vitamin C



Apa itu vitamin E?
Boleh baca di sini > Vitamin E


Gabungan kedua-dua vitamin ini amat memberi kesan kepada kulit seseorang. Sudah ramai yang berpuas hati setelah mengambil vitamin-vitamin ini untuk mendapatkan kulit yang sihat, glowing, gebu dan lembap. Yang penting tidak perlu produk-produk kecantikan lain yang belum tentu selamat dipakai.


Bila saya mengamalkan set ini kulit saya terasa lembap dan lembut je. Kalau sebelum ni kulit saya kering. Alhamdulillah saya puas hati, jadi saya nak anda semua cantik juga. Bagi yang dah kahwin punya anak, muka pun dah nampak kusam tak bermaya kan? Apa kata cuba set ini pasti suami tengok tak berkelip-kelip. 

Antara pelanggan yg berpuas hati


Dapatkan COMBO SET vitamin C+E pada harga yang cukup berbaloi.. Hubungi saya sekarang untuk tips berjimat!

Saya berrrani rekemen set ini!
Jika berminat untuk dapatkan COMBO SET ini boleh hubungi:


vitasihat@gmail.com

 

WHATSAPP/SMS : 012-6806251


*Saya ada sesuatu untuk anda jika anda menghubungi saya sekarang!


Baca Lagi Tentang:

0 comments: