Kisah bila isteri daftar ahli Shaklee, suami geleng-geleng kepala

Kesian pulak tengok video ni..haha Shaklee jadi Syukri.. Bila isteri daftar ahli Shaklee, suami tak suka geleng-geleng angguk.. Jom tengok video #ShakleeEffect ni..



Itu baru kisah Puan Dilla saja, banyak lagi kisah bila suami tak suka isteri join Shaklee. Shaklee pon jadi Syukri..haha Bukan apa ramai yang takut isteri kena tipu, suami-suami ni sayang isteri diaorang itu yang mula-mula marahlah tak sukalah..bila isteri dah tunjuk taring dapat income 3-4 angka sebulan baru nak buka mata kan?

Tapi dengan berkat sokongan suami income isteri boleh sampai 5 angka tau.

Kisah Puan Dilla yang mencuba SET MENYUSU Shaklee pada mulanya kemudian berpuas hati dengan hasilnya dan akhirnya menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan tambahan yang lumayan.

Saya sendiri pun merasai kehebatan produk Shaklee, lenguh-lenguh pinggang dah hilang dan badan lebih bertenaga. Kemudian saya bagi pula suplemen Shaklee kepada anak-anak. Anak-anak selalu sangat demam, selsema dan batuk jadi saya perlu buat sesuatu untuk memastikan anak-anak sihat dan tak mudah kena jangkitan ketika di taska

Saya telah memberi Mealshakes, Vitamin C Chewable dan juga Omega Guard. Alhamdulillah nampak hasilnya. Anak-anak amat jarang demam ataupun selsema.

Tengok video pendek di bawah jika mempunyai anak yang kurus kering dan selalu sakit di taska, apa 2 org ibu yang prihatin ni buat nak selesaikan masalah.




Jika anda benar-benar berminat nak bersama dalam Shaklee dan menjadi sebahagian #ShakleeEffect bolehlah berhubung dengan saya. Segala persoalan akan saya rungkaikan.

FB : Nor Azimah Hashim
Whatsapp/sms : 012-6806251
Email: vitasihat@gmail.com

0 comments: