Herb-lax Shaklee Untuk Masalah Sembelit

Herb-lax adalah salah satu produk Shaklee yang amat laris..boleh dikatakan hot selling... Setiap kali masuk stok baru pasti habis.

Ramai yang mengambil Herb-lax untuk mengempiskan perut ada yang ambil untuk lawaskan sembelit.

Herb-Lax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-Lax yang lembut boleh membantu.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Manfaat Utama Herb-Lax:
  • Membersihkan najis yang tersekat
  • Membantu masalah sembelit
  • Tindakan pembersihan yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsung bantu masalah sembelit
  •  Mengempiskan perut
  • Meningkatkan pengaliran darah
  • Mengurangkan bau badan
  • Detoks
Dr Shaklee telah memperkenalkan Herb-Lax pada tahun 1917. Ia direka untuk tindakan pembersihan untuk membantu proses semula jadi badan. Herb-Lax adalah gabungan 9 herba, termasuk daun Senna, yang telah digunakan untuk lebih daripada 3,000 tahun sebagai julap semulajadi.

Penggunaan herb-lax untuk detoks juga bagus kerana detoks adalah proses pembersihan usus di mana penyerapan vitamin adalah lebih berkesan. 

Jika anda ingin menurunkan berat badan @ maintain berat badan yang sedia ada, herb-lax boleh digabungkan bersama lecitin. Di mana lecitin memecahkan lemak dan herb-lax untuk detoks


Jika berminat untuk dapatkan set ini @ bertanya tentang harga, boleh hubungi:


vitasihat@gmail.com


SMS - 019-3802899
WHATSAPP : 012-6806251


*hubungi kami untuk special price!!

0 comments: