Vitamin Kesuburan: Bantu Anda Untuk Hamil!

Tingkatkan kesuburan anda dengan vitamin kesuburan!

Adakah anda telah mencuba untuk mendapatkan anak bebarapa tahun lepas tetapi tidak berhasil?

Adakah anda sentiasa mengharapkan berita gembira tetapi dalam masa yang sama anda sukar hamil?


Kaedah IUI memerlukan kos agak tinggi tetapi hasilnya belum tentu berjaya. Di samping suntikan hormon yang menyakitkan dan menyusahkan. Kaedah IVF juga adalah satu kaedah yang boleh dicuba oleh pasangan yang masih mencuba untuk dapatkan anak. Kaedah ini adalah di mana telur anda dituai dan disenyawakan oleh sperma suami anda dalam tiub ujian. Kaedah ini adalah mahal dan belum tentu mampu bagi semua pasangan.

Syukurlah, ada cara yang lebih semula jadi dengan vitamin kesuburan. Dengan meningkatkan pengambilan vitamin tertentu, secara semulajadi dapat membantu meningkatkan tahap kesuburan anda suami isteri.

TIADA PEMBEDAHAN ATAU PROSEDUR YANG MAHAL

Salah satu kelebihan jika anda mengambil vitamin kesuburan adalah anda tidak perlu mengeluarkan duit yang banyak! Hanya mengambil vitamin dengan dos yang betul dapat meningkatkan peluang anda untuk hamil.

Vitamin D membantu badan anda menghasilkan hormon seks. Hormon-hormon ini memberi kesan kepada ovulasi anda dan keseimbangan hormon keseluruhan.

Vitamin C meningkatkan ketersediaan hormon badan. Kajian telah menunjukkan Vitamin C membantu meningkatkan tahap kesuburan di kedua-dua lelaki dan wanita.

Lain-lain nutrien penting memberi impak kesihatan reproduktif dan kesuburan secara keseluruhan: Omega 3 asid lemak, zink, selenium, besi, asid folik, dan Vitamin B12. Dengan memastikan kesihatan optimum organ-organ pembiakan anda, meningkatkan motilitas sperma, dan meningkatkan kesihatan keseluruhan telur anda. Vitamin yang disenaraikan di atas bekerja dengan badan anda untuk meningkatkan kesuburan secara semulajadi. Vitamin ini membantu menghapuskan ketidakseimbangan hormon dan kerosakan sel yang mengganggu anda untuk mendapatkan zuriat.

Oleh itu, kami ingin membantu anda untuk mencuba  mendapatkan zuriat dengan cara semulajadi yang tidak menyakitkan dan kos yang tidak mahal. 

Jika anda berminat untuk mengetahui tentang vitamin-vitamin yang dapat membantu anda klik DI SINI

vitasihat@gmail.com
0193802899 (Azie)

0 comments: