Berjaya Hamil!!

Berjaya hamil??

siapa-siapa?

Saya la.... Saya juz nak kongsi dengan pembaca-pembaca blog saya dan juga customers saya dan juga bakal-bakal customers saya... :)

Actually bukan apa...

Nak share dari pengalaman sendiri tentang kehamilan.

Saya sekarang dah ada anak 2, sekarang alhamdulillah sedang mengandung anak ke-3

Masa nak dapatkan anak pertama ambil masa 10 bulan lepas kahwin.. masa tu saya ambil ubat dan betul2 merancang mengikut kitaran haid saya.. Lagi satu kitaran period saya agak tak tetap, thats why la kot saya susah nak pregnant.

Ambil masa 2 bulan saya mencuba..alhamdulillah saya hamil!

Dan untuk anak ke-2 pula saya pun merancang nak hamil so kena lebihkan usaha sket :) , kalu tak rancang mmg tak pregnant la..:) dan alhamdulillah 2 bulan juga mencuba saya pregnant :)

Jadi, untuk anak ke-3 saya plan nak hamil lepas raya 2013, tapi Allah Maha Mengetahui saya disahkan hamil lebih awal iaitu bulan Feb 2013.. Memang tak sangka sangat sebab kehidupan kami macam biasa je..
Maksudnya tak usaha apa-apa pun.. ;)

Cuma sekarang baru saya terfikir, patutlah ada customer yg berjaya hamil bila ambil SET KESUBURAN SHAKLEE.

Maybe sebab sy amalkan pengambilan Vitamin C, B-Complex, Alfalfa dan ESP menjadikan badan saya lebih sihat dan sistem dalaman berjalan dengan lancar sebab tu saya boleh hamil walaupun tak usaha macam sebelum nie...

Nampaknya saya kena berjaga-jaga la lepas bersalin baby no 3 nie..hihi

Jika anda berminat nak dapatkan Set Kesuburan Shaklee ni, boleh hubungi kami. Kami bantu anda dengan memberi nilai yg berpatutan dan jika anda menjadi customer kami, kami bagi tips :)


vitasihat@gmail.com
019-3802899  



0 comments: