SET BERPANTANG SHAKLEE YANG SUPER BEST!!

Ramai diantara kita yg masih lg berfikir apakah produk yang sesuai untuk berpantang. Sekarang ni banyak produk2 untuk berpantang yang ada dipasaran dan bakal-bakal ibu pening kepala memikirkan produk manakah yg paling sesuai dan 'affordable'.

Ibu-ibu sekarang amat bijak memilih, produk yang dibeli bukan hanya untuk diri sendiri tetapi juga untuk anak yang bakal disusukan. Ramai yg takut untuk makan jamu atau maajun yg boleh dikatakan 'panas' yg mana tidak sesuai jika ibu itu menyusukan anak.

Oleh kerana kualiti dan kesan yang bagus, ramai ibu telah mencuba SET BERPANTANG SHAKLEE ini. Tidak rugi berpantang dengan vitamin kerana vitamin adalah makanan tambahan jadi amat bagus untuk ibu itu sendiri dari segi pemulihan tubuh, emosi dan dapat menjayakan penyusuan susu ibu. Begitu banyak kebaikan yang akan ibu dapat, sihat tubuh badan, bila badan sihat n segar emosi pun stabil, bila emosi stabil susu pun banyak dan anak pun mendapat khasiat secukupnya dari susu ibu yang berkhasiat.

Banyak manfaatnya kan??

Set bersalin/berpantang ini terdiri daripada : 
VITALEA
Multivitamin dan multimineral yang membekalkan 28 jenis nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Ia mengandungi Beta Karotena untuk pemulihan dan perkembangan tisu; kalsium,, fosforus dengan vitamin C & D untuk kesihatan tulang dan penyusuan; Biotin dan Panthotenic Acid untuk metabolisma lemak dan Vitamin B12 untuk pembentukan sel darah merah. Maklumla ibu baru bersalin pasti banyak kehilangan darah

B COMPLEX
B Complex lengkap dengan 8 jenis vitamin B untuk kesihatan sarafs dan juga anti-stress. Ibu baru bersalin biasanya mengalami sedikit tekanan perasaan yang jika tak dibendung boleh membawa kepada meroyan. Berada dalam keadaan tertekan juga boleh memberi kesan kepada susu badan.

VITAMIN C
Vitamin C penting dalam penjagaan kolagen tubuh. Vitamin C membantu penyerapan zat besi bagi mengelakkan anemia di kalangan ibu baru bersalin. Ia juga penting untuk mencegah selesema.

ZINC
Kekurangan zinc menjadikan luka lambat sembuh, dan ia juga berkait dengan tekanan selepas bersalin. Zinc juga membantu mengelakkan jangkitan pada luka serta mengelakkan rambut gugur.


Ibu-ibu yang memilih untuk bersalin dan berpantang dengan set SHAKLEE ini juga boleh mengambil suplemen2 lain yg juga bagus seperti: 

ESP
Ibu baru bersalin memerlukan protein untuk membina kembali tisu-tisu dan memulihkan badan selepas selepas bersalin. Protein juga penting dalam penyusuan susu ibu.

OSTEMATRIX
Gabungan kalsium-magnesium-vitamin D dan mineral2 lain bukan saja baik untuk tulang dan gigi malah membantu dalam pembentukan sel darah dan mengelakkan sembelit.

ALFALFA COMPLEX
Digunakan sejak berzaman sebagai milk booster (tapi awas jika bayi mengalami jaundis, tangguhkan dulu pengambilan alfalfa)

LECITHIN
Lecithin membantu ibu menyusu mengelakkan dan merawati bengkak susu.


Hubungi saya untuk mendapatkan set bersalin ini dan selamat berpantang dengan Shaklee!

Dapatkan segera dan diskaun dari kami!!

vitasihat@gmail.com
0193802899 (Azie)
Distributor ID : 869618 

0 comments: