VITAMIN C TERBAIK

Salam semua...

minggu lepas ada terbaca tentang vitamin c organik...huhu harga boleh tahan mahal kan... Tetapi vitamin c Shaklee tidak semahal itu.



Apakah produk makanan organik?
Produk makanan organik bermaksud makanan dari sumber semulajadi, tiada bahan sintetik, tiada baja kimia digunakan dan tiada bahan perasa tambahan. Namun untuk sesuatu makanan dipanggil organik di US, ia perlu mengandungi 95% sumber organik dan diboleh ditambah bahan perasa dan pengawet yan diluluskan.

Adakah Vitamin C Shaklee organik?
Vitamin C Shaklee bukan sekadar organik tetapi lebih baik kerana ia 100% semulajadi.

Vitamin C Shaklee 100% semulajadi bermaksud
-bersumberkan bahan organik yang telah diuji selamat tanpa sebarang pencemaran
-tanpa pewarna, tanpa perisa dan tiada bahan sintetik
-tanpa pangawet untuk menjaminnya tahan lama.


Selain dari itu vitamin c terbaik Shaklee merupakan vitamin C pertama 'sustained release' yang bermaksud pelepasan vitamin C secara semulajadi dengan menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran pelepasan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam.. Hebat bukan? sebab itulah vitamin C Shaklee adalah terbaik dan jauh lebih murah dari vitamin2 C lain yang berada dipasaran.
Jadi, kenapa bayar lebih untuk vitamin yang sama? Sedangkan harga vitamin semulajadi SHAKLEE hanya RM92.00 (180 TABLET) tahan sehingga 6 bulan.. Itu harga retail..jika nk dptkan diskaun sila hubungi kami ya..

Jika anda berminat memulakan perniagaan, sertai kami di Shaklee bersama team Vitasihat dan bukan hanya untung runcit, malah Shaklee memberikan pelbagai bonus dan incentif sebagai motivasi untuk terus maju. Hanya RM65 sebagai yuran seumur hidup.

Boleh hubungi Vitasihat:
vitasihat@gmail.com
0193802899 (Azie)
Distributor ID : 869618

0 comments: