Nak Ke Bangkok Secara PERCUMA??

Ni haa...ada orang nak bagi FREE 5 BINTANG PERCUTIAN KE BANGKOK!



Tapi paling best, bukan saya sorang je yang dapat. Anda pun berpeluang untuk dapat tau. Pernah dengar Bangkok? haaa...sapa tak kenal bandar yang penuh dengan tempat menarik dan shopping yang best!!

Dekat Bangkok ni banyak tempat nak shopping tau..ada murah ada mahal.. teruja sangat pergi sana.. biasa orang akan plan nak g Bandung kalau nak shopping kan? Apa kata tukar plan, pergi Bangkok plak.

Nak cerita pasal pergi Bangkok FREE tu.. ni Shaklee nak bagi tau. Bukan senang nak dapat 5 star holiday. Siap ada GALA DINNER lagi. Tapi bagaimana nak dapat FREE ni? Kalau korang yang belum jadi ahli Shaklee, cepat-cepat daftar keahlian Shaklee. Murah je RM79.50 jeee...

Meh tengok video Bangkok ni..kasi panas badan sikit..hihi


Teruja tak?

Jadi saya nak bagi peluang ni untuk kita sama-sama ke Bangkok! Bukan saya seorang tapi anda semua saya jemput untuk ke Bangkok!! 

Tinggal di Hotel 5 BINTANG, pergi shopping, Gala Dinner lagi..siapa NAK?

Bukan mudah Shaklee nak bawak ahli dia jalan-jalan luar negara dengan trip 5 Bintang tau. So apa tunggu lagi daftar ahli Shaklee cepat-cepat dengan saya ya.

Jika anda berminat nak join Trip PERCUMA ni sila hubungi saya dan saya bagitau bagaimana anda berpeluang nak dapat TRIP PERCUMA ni sambil bawak duit shopping ribu-ribu!

Jika anda serius nak join TRIP ni sila hubungi saya, saya share dengan anda bagaimana

Whatsapp/sms : 012-6806251
Email: vitasihat@gmail.com



0 comments: